Jauns stratēģiskais plāns “Renaulution”

2021. gada 14. janvārī pēc Direktoru padomes apstiprinājuma Groupe Renault izpilddirektors Luka de Meo iepazīstināja ar jaunu stratēģisko plānu “Renaulution”, kura mērķis ir mainīt Groupe Renault stratēģiju no apjoma uz vērtību.

Šis stratēģiskais plāns ir sadalīts 3 fāzēs, kuras tiks ieviestas vienlaikus:

• “Resurrection” (ang. atdzimšana), kas ilgs līdz 2023. gadam un koncentrēsies uz peļņas un naudas atgūšanu.

• “Renovation” (ang. atjaunošana), kas turpināsies līdz 2025. gadam. Šajā fāzē tiks ieviesti atjaunoti un papildināti esošo produkti, veicinot zīmola rentabilitāti.

• “Revolution” (ang. revolūcija), kas tiks īstenota no 2025. gada un virzīs uzņēmējdarbības modeli uz tehnoloģiju, elektriskajiem risinājumiem un mobilitāti, padarot Groupe Renault par līderi jaunās mobilitātes vērtību ķēdē.

Atpakaļ uz sarakstu
Šī Mājas lapa izmanto sīkdatnes (cookies). Mēs to darām, lai atcerētos Jūsu izvēles un apkopotu statistiku par Jūsu vizītēm.
Lietojot šo Mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. izlasīt vairāk