Jauns stratēģiskais plāns “Renaulution”

2021. gada 14. janvārī pēc Direktoru padomes apstiprinājuma Groupe Renault izpilddirektors Luka de Meo iepazīstināja ar jaunu stratēģisko plānu “Renaulution”, kura mērķis ir mainīt Groupe Renault stratēģiju no apjoma uz vērtību.

Šis stratēģiskais plāns ir sadalīts 3 fāzēs, kuras tiks ieviestas vienlaikus:

• “Resurrection” (ang. atdzimšana), kas ilgs līdz 2023. gadam un koncentrēsies uz peļņas un naudas atgūšanu.

• “Renovation” (ang. atjaunošana), kas turpināsies līdz 2025. gadam. Šajā fāzē tiks ieviesti atjaunoti un papildināti esošo produkti, veicinot zīmola rentabilitāti.

• “Revolution” (ang. revolūcija), kas tiks īstenota no 2025. gada un virzīs uzņēmējdarbības modeli uz tehnoloģiju, elektriskajiem risinājumiem un mobilitāti, padarot Groupe Renault par līderi jaunās mobilitātes vērtību ķēdē.

Atpakaļ uz sarakstu
Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datu plūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumu
Lietojot šo Mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. izlasīt vairāk